BMW

Om je te verplaatsen kun je kiezen uit vele merken en modellen. Je kunt ook kiezen voor een BMW. Waarom je dit doet is iets van je zelf. Sommige doen het voor het imago, andere voor de rijprestaties, weer anderen voor het model. Of om welke reden dan ook. Het is eigenlijk niet belangrijk. Je hebt de keuze gewoon gemaakt.

De keuze voor BMW hebben wij ook gemaakt. Met onze eigen argumenten om het te doen. De band die we daarna als garagebedrijf met onze BMW klanten gemaakt hebben is een logisch gevolg daar van.

Zowel de klant als wij hebben iets met deze auto's. We begrijpen het als je er gewoon mee heen en weer rijdt, we begrijpen het ook als je er een speciaal gevoel bij hebt of zelfs een band met je auto. Zeker als deze auto ook nog eens je speeltje is. 

Maar wat je er ook mee doet en wat je ook voelt, je auto blijft een ding wat af en toe naar de garage moet. En daar komen wij in beeld. Want het hebben van een BMW is op zich niks bijzonders, maar ook hier is onderhoud nodig. De meeste van onze klanten zijn niet de eerste eigenaar. Betekent dat ze geen direct band hebben met de dealer en dus voor onderhoud op zoek moeten naar een garage.

Onze gedachte is dat je voor welke auto dan ook het beste naar een merk-specialist toe kan gaan. Hij ziet jouw merk en model auto iedere dag, heeft in de loop der tijd kennis en kunde opgedaan en is daarom de aangewezen persoon om jouw auto te onderhouden. Zo ook bij ons. We zien de BMW's al jaren en weten meestal wel waar de problemen zich voor doen, wat we er aan kunnen doen en we de auto's weer op de weg krijgen en houden.

Bij een merk-specialist liggen de arbeidskosten meestal lager dan bij een dealer, is er keuze uit originele of aftermarket onderdelen en wordt op vaak op iets andere basis onderhouden. Dit betekent dat een auto niet minder betrouwbaar wordt, maar wellicht een keertje extra voor tussentijds onderhoud langs moet komen. \een dealer zorgt er vrijwel altijd voor dat de auto de volgende inspectie haalt met alle service-onderdelen. De vraag is of iedere klant wel aan deze grote afstand komt en of alles dus ook voor deze interval vervangen moet worden.

Veel serviceparts kunnen best nog even mee als je het niet erg vindt om een keertje extra langs te komen. De totale onderhoudskosten worden zo beduidend minder en ook gespreid. En omdat we je ook een keertje extra zien worden kleine mankementen eerder opgemerkt voor er grote of dure gebreken ontstaan.

Rijdt je dus in een BMW en wil je .......... (wordt vervolgd)

 

Iedere auto heeft van tijd tot tijd onderhoud of service nodig. De nieuwere auto’s gaan over het algemeen naar de dealer, de overige auto’s naar de vakgarage in de buurt, voor sommige zaken naar de fastfitters of het onderhoud gebeurt in
LEES MEER
Het Autosport onderdeel van BasRoos is een logisch gevolg van de eigen autosport activiteiten. Autosport kan bedreven worden op het circuit, maar onder beperkende omstandigheden ook op de openbare weg. Hier spreken we
LEES MEER
Een schokdemper is een belangrijk onderdeel van je auto als je het over prestaties en wegligging hebt. Zowel voor straat-auto's als voor auto's die we op het circuit gebruiken geldt hetzelfde: als je de aandrijf-, stuur- en remkrachten
LEES MEER